cookies
Naše „cookies“ ti budou chutnat
Cookies na stránce Muziker slouží k tomu, aby byla tvá návštěva u nás vždy příjemným zážitkem. Odsouhlas využívání všech cookies kliknutím na tlačítko „Souhlasím“, nebo si v nastaveních vyber jen ty, na které máš chuť. Více informací.
Souhlasím
Odmítnout

FAQ - Často kladené otázky

FAQ - Často kladené otázky

Výběr produktu

Shoduje se vyfocený produkt na stránce s realitou?
Všechny fotky produktů, které najdeš na naší stránce, pocházejí přímo od výrobců, a tak se určitě shodují. Avšak mysli na to, že fotka zobrazená na tvém displeji může mít jiný odstín a také struktura použitého materiálu může na fotce vypadat jinak. Doručené zboží může mít také jinou verzi balení.
Jaká záruka se vztahuje na moje zboží?
Standardně poskytujeme dvouletou záruční dobu. Pokud se staneš členem Muziker klubu, tak je to ještě o rok víc - tedy 3 roky. Záruku si však můžeš prodloužit ještě další 1 - 3 roky navíc a to přímo v košíku při svém nákupu. Tato prodloužená záruka se nevztahuje na spotřební materiál, zboží podléhající zkáze, na rozbalené, zánovní či poškozené zboží nebo na takové vady, které bychom neuznali ani v případě standardní záruky. Více informací najdeš na stránce o prodloužené záruce. Nezapomeň, že pokud nakupuješ jako firma, tak záruční doba je jeden rok.
Co znamená „rozbalené zboží“?
Označení ”rozbaleno” používáme u produktů, které nemají originální balení, byly vystaveny nebo vráceny zákazníky, mohou nést známky běžného opotřebení, ale také mohou být zcela jako nové. U každého kusu je to individuální, ale vždy je tam snížená cena. Pro ještě více informací přejdi na stránku rozbalené výrobky.
Jak zjistím dostupnost zboží? Je zboží skladem pro okamžité doručení?
Všechny produkty na stránce mají zobrazenou dostupnost a najít zde můžeš tyto možnosti:
Na skladě – produkt máme skladem a můžeme ti ho okamžitě poslat.
Na cestě – produkt v tuto chvíli na skladě nemáme, ale je již objednán u dodavatele a čekáme na doručení do skladu.
Skladem na prodejně – produkt se nachází v některé z našich prodejen. Můžeme ti ho doručit kamkoli jen chceš, ale doba dodání se prodlouží o několik dní.
U dodavatele – produkt momentálně nemáme na skladě, ale pokud máš zájem, můžeme ti jej okamžitě objednat přímo u výrobce nebo u dodavatele.
Není skladem - produkt momentálně nemáme, ale na základě objednávky prověříme jeho dostupnost u dodavatele.
Dlouhodobě nedostupné – momentálně tento produkt sehnat nemůžeme.
Co je digitální produkt a jakým způsobem mi bude doručen?
Digitální produkt je software, zvuková knihovna nebo dárková poukázka „Gift card“. Veškeré licence a přihlašovací údaje k digitálním produktům ti pošleme e-mailem, který uvedeš při své objednávce.
Pokud najdu zboží v akční ceně na e-shopu, platí tato cena i pro nákup na kamenné prodejně?
 Litujeme, ale takhle to nefunguje. Akce na e-shopu platí výhradně pro nákup na e-shopu. Pro bližší informace k nákupu na kamenné prodejně doporučujeme kontaktovat přímo danou prodejnu. Kontakt na naše kamenné prodejny, nájdeš zde

Objednávání

Jak mohu uplatnit poukázku nebo slevový kód?
Slevový kód můžeš uplatnit v prvním kroku nákupního košíku, dole v sekci Moje slevy.
Mohu si zboží objednat bez DPH?
Ano, ale pouze v případě, pokud jsi plátcem DPH, tedy firma. Stačí, když při registraci uvedeš své kompletní fakturační údaje (nákup na firmu) a zaklikneš, že jsi plátcem DPH.
Můžu si objednat produkt i telefonicky?
Je nám líto, ale tuto možnost neposkytujeme. Všechny produkty si můžeš objednat online. Pokud s tím nemáš zkušenosti, tak více informací najdeš zde.
Jak probíhá zpracování mé objednávky?
Jakmile zaregistrujeme v systému tvou objednávku, pošleme ti automatický e-mail, ať víš, že ji máme a evidujeme. Následně tvou objednávku zpracujeme a ty dostaneš další e-mail, že je objednávka „POTVRZENÁ“ a že jsme právě spolu uzavřeli kupní smlouvu. V případě, že má tvá objednávka stav „DODÁNÍ POZDĚJI“, znamená to, že objednaný produkt nemáme v tuto chvíli k dispozici a čekáme na jeho dodání. V takovém případě od nás dostaneš e-mail s předpokládaným datem odeslání tvého zboží. Až objednávku ve skladu přichystáme, změní se její stav na „VYŘIZOVANÁ“ a až ji od nás převezme kurýr, tak se změní její stav na „EXPEDOVANÁ“ Aktuální stav své objednávky zjistíš po přihlášení přímo na stránce. Klikni na „Můj účet“, kde najdeš všechny své objednávky.
Jak mohu zrušit objednávku?
Tuto možnost najdeš přímo v přehledu objednávky.
Pokud zruším svou objednávku, kdy dostanu své peníze nazpět?
Pokud svou objednávku upravíš nebo zrušíš, tak ti peníze pošleme na účet stejným způsobem, jakým přišla platba k nám. U expresních plateb (PayPal, karta, Apple Pay a pod.) ti peníze přijdou na účet do 3 pracovních dnů. Bankovní převod trvá obvykle 4 - 5 pracovních dnů. Od nás však tvé peníze odcházejí okamžitě.
Jak napsat recenzi?
Své zkušenosti se zakoupeným produktem a jeho recenzi můžeš napsat přímo na stránce konkrétního výrobku, v sekci „Hodnocení“. Najdeš je přímo pod fotkou.
Na koho se mohu obrátit, mám-li zájem o velkoobchodní spolupráci?
Pokud chceš u nás nakupovat za účelem dalšího prodeje, kontaktuj naše velkoobchodní oddělení prostřednictvím e-mailu: [email protected]
Mohu si v případě online objednávky, při osobním odběru na prodejně, zboží na místě vyzkoušet a v případě, že mi nebude vyhovovat, jej přímo na místě i nechat?
V krátkosti? Ne, toto bohužel není možné. V případě online objednávky s doručením na prodejnu, slouží naše kamenná prodejna pouze jako odběrné místo. Stejně jako například zásilkovna. Zboží Vám tedy bude předáno až po zaplacení a v tu chvíli se již stává Vaším majetkem. V případě, že by Vám zboží nevyhovovalo, můžete kolegy na prodejně požádat, aby s Vámi na místě sepsali odstoupení od smlouvy a zboží poslali na náš centrální sklad. Takové odstoupení musí následně zpracovat e-shop, nikoli daná prodejna, proto Vám kolegové na místě nebudou schopni vrátit peníze, ani vystavit poukaz.

Platba

Kde mohu uplatnit svůj slevový kód?
Slevový kód můžeš uplatnit v prvním kroku nákupního košíku, dole v sekci Moje slevy. 



Jaké platební metody mohu při nákupu použít?
Akceptujeme různé způsoby platby. Jejich kompletní seznam najdeš na stránce platební podmínky.
Mohu koupit zboží na splátky?
Ano, pokud máš pravidelný příjem a tvůj nákup je v hodnotě vyšší než 4 000 Kč, můžeš využít financování formou úvěru na dálku od společnosti Home Credit. V košíku si jen zvolíš způsob platby „Koupit na splátky“ a vybereš si splátkovou společnost. Po dokončení objednávky tě systém přesměruje do prostředí splátkové společnosti, kde vyplníš požadované údaje a odešleš žádost o úvěr. Všechny tyto úkony probíhají online prostřednictvím e-mailu a SMS kódů. Po podpisu nám splátková společnost pošle pokyn, že ti můžeme zboží odeslat nebo v případě nedostupnosti objednat.
Jak se dostanu ke své faktuře za zboží?
Digitální fakturu ve formátu PDF ti pošleme e-mailem a zároveň si ji můžeš kdykoliv stáhnout po přihlášení na naši stránku přes „Můj účet“. Papírovou verzi už do balíků nevkládáme, protože se chceme chovat ekologicky.

Doručení

Proč se změnilo předpokládané datum dodání?
Při chystání objednávky může nastat situace, že se expedice zboží zdrží, ale my ti vždy pošleme e-mail s informací, kdy by už mělo být zboží na cestě.
Mezi nejčastější příčiny zdržení patří:
Problém dodavatele: dodání zboží má zpoždění ze strany výrobce.
Problém ve skladu: naši kolegové ve skladu nestíhají expedovat všechny objednávky, ale jdeme přesně podle pořadí a brzy pošleme i tu tvou.
Problém na stránce: objednaný produkt se mezitím vyprodal a je to naše chyba. Omlouváme se. V takovém případě se ti určitě ozveme osobně a zkusíme vymyslet co nejlepší řešení.
Kolik stojí přeprava a jak dlouho trvá doručení?
Veškeré informace ohledně délky dodání a ceny přepravy můžeš najít zde: https://www.muziker.sk/cz/doprava.
Jak mohu sledovat svou zásilku, když už je na cestě ke mně?
Jakmile vyexpedujeme tvou objednávku, dostaneš od nás potvrzující e-mail s odkazem, na kterém můžeš sledovat svou zásilku. Prohlédnout si to můžeš i přímo přes naši stránku. Stačí ti jen číslo tvé faktury nebo objednávky a ještě tvůj e-mail, přes který se přihlašuješ na Muziker. V takovém případě můžeš svůj balík sledovat na stránke: Vyhledat objednávku.
Můžete mi vystavit i dodací list?
Neděláme to, protože dodací listy jsou přežitek, který patří do minulosti. Vše potřebné už najdeš na své faktuře. Neříkáme to jen my, říká tak i zákon.
Moje objednávka byla expedována, ale link pro sledování zásilky nefunguje
Tracking číslo pro sledování tvého balíku je vygenerováno v momentě, kdy je objednávka zabalena a připravena k odeslání. Tehdy obdrží přepravní společnost data ohledně zásilky. Ale její pohyb můžeš sledovat až tehdy, když kurýr od nás balík fyzicky převezme a naloží do auta. Některé kurýrní společnosti negenerují mezinárodní linky, a proto můžeš sledovat svou zásilku až v momentě, kdy přijde do lokálního depa tvé země. Někdy se stane, že link pro sledování zásilky není ze strany přepravce aktualizován denně, ale až během 1 - 2 dnů.
Bude mi můj nadrozměrný balík doručen přímo do domu?
Tvůj balík bude doručený k prvním uzavíratelným dveřím či bráně. Službu vynášky až do domu nebo bytu aktuálně nenabízíme.

Reklamace a vrácení zboží

Jak se mohu spojit s Reklamačním oddělením?
Naše Reklamační oddělení můžeš kontaktovat telefonicky na čísle: +420 222 700 880 nebo zasláním e-mailu na: [email protected]. Jsme ti k dispozici denně od 9:00 - 16:30.
Jak mohu uplatnit reklamaci?
Klikni na tento odkaz, vyber si, o jaký druh reklamace jde, a rovnou i začni reklamační řízení.
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Reklamace vyřizujeme obratem, nejpozději však do 30 dnů, v případě firmy do 60 dní.
Jaká jsou pravidla pro uplatnění reklamace?
Všeobecné obchodní podmínky, kterými se řídíme, najdeš v obchodných podmínkách. Podrobně sepsaný reklamační řád si přečteš ZDE, pokud nakupuješ jako spotřebitel/fyzická osoba. V případě, že nakupuješ jako firma, použij odkaz ZDE.
Jaká je lhůta na vrácení zboží?
Odstoupit od smlouvy a vrátit zboží bez udání důvodu můžeš do 14 dnů od momentu, kdy si převezmeš zboží ty nebo tebou určená osoba. Toto právo platí pouze pro zákazníky našeho eshopu a nevztahuje se na nákupy v našich kamenných prodejnách. Po této 14denní lhůtě mají právo na odstoupení od smlouvy jen zákazníci - spotřebitelé, kteří objednávku vytvořili jako členové věrnostního systému Muziker klub. Jednou z výhod členství v Muziker klubu totiž je, že můžeš odstoupit od smlouvy i nad rámec zákonné lhůty, a to až do 30 dnů ode dne, kdy jsi převzal zboží ty nebo tebou určená osoba. Pokud si uplatníš právo na vrácení zboží v této prodloužené lhůtě, tedy mezi 15. až 30. dnem ode dne doručení zboží, vrátíme ti platbu formou poukázky na další nákup v našem eshopu. Další možností, jak vrátit zboží (odstoupit od smlouvy) po uplynutí zákonné lhůty 14 dní, je přikoupení si naší extra služby Prodloužené vrácení zboží. Fyzická osoba může díky této službě vrátit zboží kdykoli až do 60 dnů a právnická osoba až do 30 dnů. Služba se vztahuje pouze na vybrané produkty a přikoupit si ji můžeš jen spolu s konkrétním zbožím. Po vrácení zboží ti vrátíme zaplacenou kupní částku formou peněžní platby. Bližší informace najdeš v části Odstoupení od smlouvy.
Mohu odstoupit od smlouvy, pokud nakupuji jako firma?
Ano, i firma může vrátit zboží ve lhůtě do 14 dnů.
Kdo nese náklady na dopravu vráceného zboží?
Vrácení zboží zpět do našeho skladu je plně ve tvé kompetenci. Týká se to i nákladů s tím spojených.
Můžete mi objednat kurýra na zpětnou přepravu zboží, které chci vrátit?
Ano. Za poplatek ti objednáme kurýra na konkrétní datum, které si zvolíš. Službu si můžeš vybrat v rámci vytvoření požadavku na odstoupení od smlouvy.
Kam mám poslat zboží, které chci vrátit?
Dříve než zboží vrátíš, pořádně ho zabal a na vnější transportní obal balíku nalep, nebo na štítek s naší adresou napiš, číslo odstoupení nebo reklamace. Díky tomu budeme moci tvůj balík rychle identifikovat, až k nám dorazí. Adresa, kam poslat balík s vráceným zbožím, je:
Muziker (Return)
P3 2, 1102 Lozorno
900 55 Lozorno
Slovakia
Ale dej pozor! Za to, v jakém stavu přebereme tvůj balík od přepravce, nemůžeme nést zodpovědnost. Proto zboží před odesláním demontuj do stavu, v jakém ti přišlo od nás a samotnou krabici vyplň materiálem, který ochrání zboží před poškozením během přepravy. Pokud se přesto tvé zásilce cestou k nám něco stane, urychleně se obrať na přepravce, který od tebe balík převzal a uplatni náhradu škody.
Mohu vrátit jakýkoli typ zboží?
Určitě ne. Zákon přesně definuje, které kategorie zboží nelze vrátit. Například desky, software, digitální produkty, in-ear sluchátka, plátky na dechové nástroje a podobně. Všechny tyto kategorie uvádíme v našich Obchodních podmínkách.
Chci vyměnit zboží (např. z důvodu nesprávné velikosti). Jak mám postupovat?
Přímou výměnu zboží za jiné zboží neumožňujeme. Produkt však můžeš vrátit v rámci odstoupení od smlouvy. Vyplň náš online formulář a postupuj dle instrukcí, které ti následně doručíme e-mailem. Pokud máš zájem o jiný produkt, musíš si vytvořit standardní objednávku.
Kdy dostanu zpět svou platbu za vrácené zboží?
Peníze za vrácené zboží nebo finanční poukázku v té hodnotě posíláme nejpozději do 14 dnů od přijetí balíku a kontroly vráceného zboží. Po fyzické kontrole vráceného zboží obdržíš e-mail, kterým ti potvrdíme, že tvoje zásilka byla doručena a zkontrolována. Na zpracování zboží z odstoupení od smlouvy máme ze zákona 14 dní ode dne přijetí ve skladu. Peníze dostaneš zpět stejnou metodou, jako přišla platba k nám. U expresních plateb (Paypal, karta, Apple Pay, apod.) ti peníze přijdou na účet do 3 pracovních dnů. Bankovní převod obvykle trvá 4 - 5 pracovních dnů.

Zákaznický účet

Jaké jsou výhody Muziker klubu? Je registrace zpoplatněna?
K získání členství v Muziker klubu je nutná pouze registrace, která je bezplatná. Všechny výhody Muziker klubu jsme sepsali zde.
Proč mi nepřicházejí e-maily?
Pokud máš správně zadaný e-mail ve svém Muziker účtu, ale žádné zprávy ti od nás nechodí, zkontroluj nejdříve složky SPAM a JUNK ve své doručené poště. Pokud ti ani tato rada nepomohla, neváhej nás kontaktovat, spolu to vyřešíme.
Jak mohu změnit heslo?
Své heslo i aktuální e-mail si můžeš kdykoli změnit v osobním profilu. Pokud si nemůžeš vzpomenout na své přihlašovací heslo na stránku Muziker, máš možnost jej resetovat ještě před přihlášením. V takovém případě klikni na „zapomenuté heslo“. Zadej e-mail, kterým se přihlašuješ do svého účtu a dostaneš od nás link, kde si zresetuješ staré heslo a vytvoříš nové.
Jak mohu vymazat svůj účet?
Svůj účet můžeš vymazat přímo v osobním profilu.