Prodáváme pouze výrobky vysoké kvality, které jsou před odesláním z našeho distribučního střediska podrobeny důkladné kontrole. Pokud přesto, něco selže nebo se na zakoupeném produktu projeví nějaká vada, máš právo zakoupené zboží reklamovat a uplatnit na něj záruku

Jak si mohu uplatnit reklamaci?

Nejjednodušší způsob je, přihlásit se do svého zákaznického účtu, kliknout na Reklamace a Zadat novou reklamaci. Jako přihlášený zákazník budeš muset vyplňovat jen velmi malý počet údajů, velkou výhodou je, že všechno ostatní už budeš mít ve formuláři předvyplněno.

Pokud nejsi u nás registrováný jako zákazník, můžeš použít některý z uvedených formulářů podle typu reklamace, kterou chceš nahlásit.

Zboží má poruchu funkčnosti Produkt dorazil mechanicky poškozen Poslali jste mi nesprávný produkt Neúplná zásilka Nedoručená zásilka

Ihned po vyplnění formuláře ti doručíme potvrzení, které si vytiskneš a přiložíš ho do balíku k reklamovanému zboží. Přiložený formulář nám pomůže rychleji identifikovat reklamační případ.

Ano. Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoliv provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na prodávané výrobky nebo poskytované služby. Další možností je uplatnit reklamaci prostřednictvím e-mailové zprávy na adrese reklamace@muziker.cz. V odpovědi na tvůj požadavek dostaneš instrukce, jak máš postupovat.

Podrobné podmínky záruky jsou zveřejněny v Reklamačním řádu.

© 2004-2019 Muziker | Reklamace
Logo muziker
Nezmeškej super akce. Aktivuj si notifikace!
Aktivovat