Členem věrnostního programu Muziker Smile se stáváš automaticky, jakmile si zřídíš zákaznický účet na naší stránce. Po registraci ti e-mailem pošleme nepřenosnou věrnostní kartu a od tohoto momentu si můžeš užívat výhod, které u nás mají pouze věrní zákazníci.
Za nákup tě u nás odměníme body. S každým nákupem získáš kromě radosti i věrnostní body, které můžeš použít při svém dalším nákupu. Nejprve ti je na 30 dní bezpečně zarezervujeme a následně je připíšeme na tvé zákaznické konto. Pokud si ke svému zboží přikoupíš i extra službu „Prodloužené vrácení“, tak ti body přibudou až po skončení této doby. V případě, že nakupuješ v některé z našich prodejen, body ti na účet přičteme ihned.
Aktuální zůstatek svých bodů si můžeš kdykoli zkontrolovat na stránce ve svém účtu, v osobním profilu. Nebo o tuto informaci požádej obsluhu v kterékoli prodejně Muziker. Všechny získané body budou platit až 24 měsíců od tvého posledního nákupu. Nezáleží na tom, jak dlouho je už máš a jestli je i používáš, vždy po každém nákupu se začne počítat nové 24měsíční období, během kterého budou tvé body platné. Pokud se ale u nás na stránku nepřihlásíš a neuděláš žádný nákup více než 2 roky, všechny nasbírané body ti propadnou.
Pokud máš body a chystáš se nakupovat, tak si můžeš určit, jakou část hodnoty své objednávky chceš zaplatit prostřednictvím bodů. Ty se ti přímo v nákupním košíku „přemění“ na peníze a celková částka nákupu se sníží o tuto částku. Body můžeš klidně použít i na zaplacení celého nákupu, nebo si je můžeš pošetřit. Je to jen na tobě.
U nás máme pochopení, chceš-li změnit názor. Každý člen věrnostního programu Muziker Smile má až dvakrát delší dobu na vrácení zboží bez udání důvodu. Standardní lhůta je ze zákona 14 dní, ale pro členy našeho věrnostního programu Muziker Smile je tato lhůta až 30 dní. Funguje to tak, že v rámci 14denní lhůty ti pošleme peníze za vrácené zboží a v období od 14 do 30 dnů od převzetí zboží, ti vrátíme kupní částku ve formě poukazu na tvůj další nákup. Produkty, které nelze vrátit z důvodu jejich povahy (například z hygienických důvodů), jsou podrobně uvedeny v našich obchodních podmínkách.
Zatímco běžný zákazník má nárok pouze na 2letou záruku na nové zboží, člen našeho věrnostního programu si může užívat až 3 let záruční doby. Poruchu, kterou budeš reklamovat v době prodloužené záruky, opravíme na naše náklady a pokud by se vada přece jen nedala odstranit, dostaneš od nás nákupní poukázku ve zbytkové hodnotě zboží. Prodloužená záruka se nevztahuje na spotřební materiál, zboží podléhající zkáze ani na zánovní a rozbalené zboží. Právo na uplatnění prodloužené záruky má pouze zákazník, který je konečným spotřebitelem. Každou reklamaci vyřídíme co nejrychleji, ale ve výjimečných případech to z důvodu náročné diagnostiky nebo opravy může trvat i déle než 30 dní.