cookies
Naše „cookies“ ti budou chutnat
Cookies na stránce Muziker slouží k tomu, aby byla tvá návštěva u nás vždy příjemným zážitkem. Odsouhlas využívání všech cookies kliknutím na tlačítko „Souhlasím“, nebo si v nastaveních vyber jen ty, na které máš chuť. Více informací.
Souhlasím
Odmítnout

Podmínky garance nejlepší ceny:

Co je to garance nejlepší ceny?

. Před koupí: Zašli nám odkaz na stránku produktu u libovolné konkurence a počkej na naši odpověď. Naši operátoři tě budou kontaktovat a navrhnou nabídku bez výjimek: vztahuje se na všechny produkty a všechny značky v souladu s podmínkami této garance. Pozor: Tuto slevu není možné kombinovat s jinými slevami a slevovými kupony.

. Po koupi: Do 14 dní od koupi na Muzikeri máš pořád možnost uplatnit si naši garanci nejlepší ceny. Pokud najdeš lepší nabídku na produkt, který už máš zakoupený nebo pokud půjde cena toho produktu dole na našem e-shopu, máš nárok na kupón v hodnotě rozdílu původní ceny a snížené ceny produktu.


Jak mohu požádat o lepší cenu před koupí?

Na to aby Muziker dorovnal nabídku, je třeba:
. najít produkt, který si chceš zakoupit na našem e-shopu,
. kliknout na možnost "Garance nejnižší ceny", která se nachází vpravo dole na stránce produktu,
. kliknout formulář s požadovanými políčky a také odkazem na lepší nabídkum kterou jste našel/našla.

Pokud bude nabídka v souladu s podmínkami této garance, náš tým se s tebou do jednoho pracovního dne spojí a poskytne ti pokyny, jak postupovat, pokud si zboží koupíš za nižší cenu..

Jak Muziker dorovná nabídku a jak mám postupovat v případě zájmu o koupi zboží za lepší cenu?

Tyto požadavky budou zpracovány jakmile to bude možné, v průběhu dvou pracovních dnů. Následně tě bude kontaktovat náš zákaznický servis, který ti podá instrukce na to jak postupovat v případě koupě za lepší cenu. Neměj obavy, bude to velmi rychlé a jednoduché, a budeme k dispozici celý čas!


Jak dlouho bude trvat Muzikeru dokud schválí mou žádost o kupón?

Vzhledem k 14 denní garanci vrácení peněz, kterou Muziker nabízí, bude kupón možné uplatnit až po této době. Požadavek bude zpracován hned po jejím zaslání zákazníkem a odpověď dostane zákazník do dvou pracovních dnů.


V jakém případě si nemohu uplatnit tuto garanci?

Vyhrazujeme si právo odmítnout žádost o cenovou garanci podle vlastního uvážení.


Ok, na produkty v slevě se tato garance nevztahuje! Co když jsem si ale koupil zboží a pár dní na to je zboží v Muzikeru na akci?

V tomto případě můžeš požádat o slevový kupón. Jedinou podmínkou je, že tato limitovaná nabídka je naší nabídkou, tedy ne konkurenční. Následně poskytneme kupón zákazníkům, kteří zaplatili vyšší cenu za produkt na našem e-shopu. Proč to děláme? Protože takto máš jistotu, že když nakupuješ v Muzikeru, nemusíš riskovat, že ztratíš peníze tím, že najdeš lepší cenu o pár dní později.

Cenová garance se nevztahuje na slevněný produkt, který je výsledkem uplatnění jiného slevového kupónu na e-shopu Muziker. Jednotlivé slevové kupóny tedy nelze navzájem kombinovat. 


Kolik času mám na uplatnění již obdrženého slevového kupónu?

Poté, co ti zašleme kupón, máš 6 měsíců na jeho uplatnení. Po této době již nebude možné kupón použít, nakolik se deaktivuje.


Našel jsem lepší cenu, ale nabídka už zmizela. Jaké mám možnosti?

Jediné, co v tuto chvíli můžeš udělat, je doufat že se nabídka znovu objeví. Prokázání lepší ceny je na zákazníkovi. Muziker není povinen poskytnout jakýkoliv důkaz že zmiňovaná nabídka neexistuje nebo že je neplatná.


Je tato garance platná i pro kamenné prodejny?

Ano, to a všechny ostatní benefity našeho e-shopu platí i pro kamenné prodejny. V tomto případě naše kamenné prodejny nebudou schopny zpracovat požadavky pro koupě, které byly provedeny na našem e-shopu. Kromě toho jedině koupě realizované zákazníky, kteří jsou zároveň držitelé klubové karty MUZIKER CLUB budou mít možnost využít tuto garanci na našich kamenných prodejnách.