Na všechny objednávky realizované prostřednictvím našeho e-shopu a dodávky od Muziker, a.s (dále jen: Muziker) spotřebitelům se vztahují Všeobecné obchodní podmínky (VOP).
Spotřebitelem je každá fyzická osoba vykonávající právní úkon za účelem, který nelze z jeho povahy započítat ani do podnikatelské činnosti, ani do činnosti samostatně výdělečně činné osoby.
Kupní smlouva se uzavírá se společností Muziker, a.s. V případě vašich dotazů, reklamací a stížností se můžete obrátit na náš zákaznický servis.
Bezplatná infolinka
Zobrazení produktů prostřednictvím e-shopu nepředstavuje právně závaznou nabídku, ale pouze výzvu na objednávku.
Muziker si vyhrazuje právo na chyby a změny na svojich internetových stránkách.
Stisknutím tlačítka Odeslat objednávku zadáte závaznou objednávku zboží vloženého do nákupního košíku.
Závazné akceptování návrhu na uzavření smlouvy provede prodávající bez zbytečného odkladu, zpravidla do dvou pracovních dnů po provedení objednávky, po ověření dostupnosti zboží, platných cen a termínu dodání zboží požadovaného kupujícím. Závazné akceptování bude provedeno prostřednictvím elektronické pošty (e-mailem) označené jako „Potvrzena“ nebo podobným, významově stejným označením. V případě zjištění vyšší ceny si prodávající vyžádá od kupujícího souhlas se změnou ceny před potvrzením objednávky. K uzavření kupní smlouvy dochází až udělením souhlasu kupujícího se změnou ceny a následným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího.
Automaticky vygenerované potvrzení o zaevidování objednávky prodávajícím, které je kupujícímu doručeno na e-mailovou adresu bezprostředně po odeslání jeho objednávky, má pouze informativní charakter, odesílá se kupujícímu za účelem vyrozumění kupujícího o zaevidování objednávky a nepovažuje se za závazné akceptování návrhu na uzavření smlouvy prodávajícím.
Máte právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů. Lhůta pro odstoupení od smlouvy je 14 dnů ode dne, kdy jste převzali zboží do svého vlastnictví Vy nebo Vámi určená třetí osoba, pokud jde o jinou osobu než o zasílatele.
Spotřebitel, který je zároveň členem Muziker klubu, má nárok na prodlouženou 30denní lhůtu na odstoupení od smlouvy nad rámec běžné zákonem stanovené 14denní lhůty. Během této prodloužené lhůty může uplatnit své právo na vrácení zboží bez udání důvodu. Toto právo se však vztahuje pouze na nepoškozené zboží v originálním balení. V případě, že kontrola provozovatele nezjistí žádný rozpor stavu vráceného zboží vůči těmto podmínkám, poskytne provozovatel členu klubu finanční poukázku v hodnotě ceny zboží uvedené na prodejním dokladu, kterou může člen klubu použít výhradně na nákup dalšího zboží. Odstoupení od smlouvy během prodloužené lhůty je vyloučeno v případě těch druhů zboží, které jsou v této souvislosti uvedeny v příslušných ustanoveních o výlukách v těchto obchodních podmínkách. Právo na prodlouženou 30denní lhůtu na odstoupení od smlouvy přísluší pouze spotřebiteli, který je členem Muziker klubu a zároveň není právnickou osobou.
Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to bez ohledu na to, zda má postavení spotřebitele nebo podnikatele.
Kupující, kterým je podnikatel, není oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud bylo zboží v jakémkoli rozsahu použito, poškozeno, rozbaleno nebo neumí-li doručit zboží prodávajícímu v původním obalu. V takovém případě prodávající podle svého uvážení buď odstoupení od smlouvy neumožní nebo v případě přijetí odstoupení od smlouvy kupujícímu vrátí platbu sníženou o výdaje potřebné k vrácení zboží do původního stavu nebo o rozdíl mezi hodnotou nového zboží a hodnotou vráceného zboží. Práva kupujícího - spotřebitele nejsou tímto ustanovením dotčena.
Pokud od smlouvy odstupuje kupující, který je spotřebitel, zboží může být použito za účelem zjištění jeho povahy a vlastnosti; ovšem nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Je třeba myslet na náklady, které budeme mít s uvedením zboží do původního stavu a které jsme oprávněni jednostranně započíst proti vašemu nároku na vrácení kupní ceny. Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvedete do původního stavu sami (očištění, zkompletování, správné zabalení apod.) S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně.
V případě spotřebního zboží (např. struny, elektronky, blány, čistící prostředky, paličky apod.) lze uplatnit odstoupení od smlouvy pouze pokud kupující dodá zboží zabaleno v neporušeném originálním balení, nepoškozené, neopotřebené, neznečištěné a nepoužité.
V případě odstoupení od smlouvy nás musíte informovat zasláním jednoznačného vyjádření o Vašem záměru odstoupit od smlouvy.
Doporučené způsoby, jak můžete vyjádřit svůj záměr na odstoupení od smlouvy naleznete na této internetové stránce.
Vyplněný formulář si, prosím, vytiskněte a přiložte ke vrácenému zboží, jinak vaši zásilku nebude možné správně identifikovat.
V případě uplatnění práva na odstoupení od smlouvy se za dostatečné považuje,
pokud odešlete informaci o uplatnění tohoto práva před uplynutím lhůty pro odstoupení.
Zboží prosím zašlete na tuto adresu (nezapomeňte ke zboží přiložit vyplněný formulář, jinak vaši zásilku nebude možné správně identifikovat):
Zákazník je povinen nám zboží zaslat zpět neprodleně, ale v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nás seznámil o svém odstoupení od této smlouvy. Za případnou ztrátu hodnoty zboží ručíte pouze v případě, že tato ztráta hodnoty zboží vznikla takovým používáním, které nesouvisí s nezbytným odzkoušením zboží za účelem zjištění jeho povahy, vlastností a způsobu fungování.
Pokud odstoupíte od této smlouvy, jsme povinni vrátit Vám částku za zboží, kterou jsme od Vás obdrželi, a to neprodleně a nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme od Vás dostali Vaše oznámení o odstoupení od této smlouvy. V případě odstoupení od kupní smlouvy nejsme povinni vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než nám předáte zboží, nebo prokážete, že nám bylo odesláno.
V případě odstoupení od kupní smlouvy má spotřebitel nárok pouze na vrácení finančních prostředků za dopravné v nejnižší nabízené výši (v případě, že si zvolil dražší způsob dopravy).
Peníze za zboží zašleme na váš bankovní účet co nejdříve,nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vráceného zboží zpět na naše oddělení (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno).
Na vrácení plateb používáme stejný způsob, jakým jsme přijali platby od zákazníka. V případě refundace platby za dobírku a platby prostřednictvím bankovního převodu využíváme výhradně bezhotovostní převod na bankovní účet.
Peníze nelze vrátit v hotovosti, ani složenkou.
V případě, že má spotřebitel uznán nárok na odstoupení od smlouvy po 14-ti dnech, tedy nad rámec zákonné lhůty (např. spotřebitel, který je členem Muziker Klubu, nebo který má koupenou službu umožňující delší lhůtu na vrácení zboží), a zároveň splní podmínky pro vrácení zboží (vrácené zboží je v souladu s našimi pravidly pro odstoupení od smlouvy, je nepoškozené a je zabalen v originálním obalu), vystavíme mu během této prodloužené lhůty finanční poukázku v hodnotě ceny zboží, kterou může použít výhradně na nákup dalšího zboží.
Za účelem vrácení platby Vám v žádném případě nebudeme účtovat poplatky.
Pokud vám byl společně se zbožím poskytnut dárek, nebo bonus, při odstoupení od smlouvy pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a vaší povinností je spolu se zbožím vrátit i poskytnutý dárek nebo bonus.
Náklady na dopravu související s vrácením zboží nesete v plné výši, a to i v případě, kdy zboží pro svou povahu nemůže být vráceno standardním zásilkovým způsobem.
Organizování zpětné zásilky do společnosti Muziker je plně v kompetenci zákazníka.
Prosíme Vás, abyste se snažili uchránit zboží před poškozením a znečištěním.
Zboží nám, prosím, dle možnosti, pošlete zpět v originálním balení spolu s vyplněným formulářem (kvůli identifikaci zboží), kompletním příslušenstvím a se všemi součástmi balení. Na zaslání zboží zpět případně použijte ochranný transportní obal. Pokud již nevlastníte originální obal, zajistěte prosím použitím vhodného balení dostatečnou ochranu zboží před poškozením při přepravě a vyhněte se tak uplatnění našeho nároku na náhradu škody způsobené poškozením v důsledku nedostatečného zabalení. Prosíme, abyste vzali na vědomí, že nesete odpovědnost za stav, v jakém k nám zboží dorazí (včetně případného poškození způsobeného při přepravě od Vás k nám) a případný nárok na náhradu škody si musíte vůči přepravci uplatnit individuálně.
Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, nebo pokud výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží dohodnutého v kupní smlouvě přerušil výrobu nebo provedl tak závažné změny, které znemožnily realizaci splnění povinností prodávajícího vyplývajících z kupní smlouvy nebo z důvodů vyšší moci , nebo pokud ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze na něm spravedlivě požadovat, není schopen dodat zboží zákazníkovi ve lhůtě určené těmito obchodními podmínkami nebo v ceně, která je uvedena v internetovém obchodě. Prodávající je povinen o této skutečnosti neprodleně informovat kupujícího a vrátit mu již zaplacenou zálohu za zboží dohodnuté v kupní smlouvě ve lhůtě do 14 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jaký použil spotřebitel při své platbě nebo převodem na bankovní účet určený kupujícím.
Zboží zakoupené uplatněním dárkové poukázky Muziker Gift Card je možné vrátit (odstoupit od smlouvy). Zákazníkovi nebude vrácená plná finanční hotovost, ale odstoupením od nákupu v stanovené lhůtě mu vznikne nárok na finanční kredit ve výšce hodnoty kuponu, který bude moci použít při svém dalším nákupu na e-shopu Muziker. V případě, že zákazník zboží doplácel, bude mu cenový rozdíl vrácený ve formě peněz.
Platbu můžete zrealizovat kterýmkoliv z následujících způsobů . Ceny jsou zobrazovány včetně DPH v měně Kč
Na splátky přes Home Credit
Pokud máš pravidelný příjem a hodnota zakoupeného produktu je vyšší než 4 000 Kč a méně než 80 000 Kč, můžeš využít financování nákupu formou úvěru na dálku od společnosti Home Credit. Jednoduše si v košíku zvolíš způsob platby Na splátky a vybereš si splátkovou společnost. Po dokončení objednávky klikneš na tlačítko Založit úvěrovou smlouvu a systém tě přesměruje do prostředí splátkové společnosti Home Credit, kde vyplníš požadované údaje a odešleš žádost o úvěr. Jakmile bude úvěr schválen, hned ti Home Credit pošle e-mail se smlouvou. Je třeba ji vytisknout, podepsat a co nejrychleji poslat zpět do Home Credit poštou. To zabere den, dva. Jakmile Home Credit smlouvu dostane, pošle nám e-mailem pokyn, že můžeme zboží uvolnit. Následne můžeme zboží okamžitě odeslat na tvou adresu.
PayPal
Stále nejpoužívanější platební systém na internetu je jednoduchý a maximálně bezpečný.
Platba v odběrném místě
Pokud si při objednávce vybereš Osobní odběr, můžeš zaplatit za zboží okamžitě online nebo při přebírání zásilky na odběrném místě v hotovosti nebo kartou. Pokud jsi právnická osoba, tak osobní odběr v žádné z našich prodejen využít nemůžeš.
Apple Pay
Apple Pay je mobilní platební a digitální peněženka od společnosti Apple Inc., která umožňuje uživatelům provádět platby pomocí zařízení iPhone, Apple Watch, iPad nebo Mac. Apple Pay pracuje s většinou stávajících bezkontaktních terminálů.
Platební brána PayU
Prostřednictvím platební brány PayU můžete provést rychlý online bankovní převod a peníze jsou na našem účtu okamžitě. Platební brána PayU představuje moderní způsob online bankingu a garantuje nejvyšší míru zabezpečení.
Bitcoin Pay
Pokud vlastníš bitcoiny, tak si u nás zboží koupíš úplně nejjednodušeji. Platbu zrealizuješ jedním kliknutím, nebo pořízením QR kódu.
POZOR: Platby realizované v bitcoinech nelze vrátit v kryptoměně. Pokud odstoupíš od smlouvy, platbu, resp. částku uvedenou na faktuře ti vrátíme na tvůj účet bankovním převodem.
V případě, že zrušíš svoji zaplacenou objednávku před jejím odesláním, vrátíme ti hodnotu objednávky na tvůj účet bankovním převodem.
Okamžitý bankovní převod
Okamžitý bankovní převod je momentálně nejpohodlnější způsob platby. Jakmile potvrdíš svoji objednávku, přesměrujeme tě na tvůj internetbanking, kam se jednoduše přihlásíš. Všechny údaje ohledně platby tam už najdeš vyplněné a ty jen potvrdíš převod. Výhodou je, že tvoji platbu vidíme okamžitě, a tak ti ihned můžeme začít chystat zboží.
Platba kartou online
Po odeslání objednávky tě systém automaticky přesměruje na zabezpečenou platební bránu, kde uděláš online platbu svou kartou VISA, MAESTRO nebo MASTERCARD. Pouze vyplníš požadované údaje z karty a platbu odešleš. I o takové platbě se dozvíme okamžitě, a tak zboží expedujeme bez čekání.
Bankovní převod
Po odeslání objednávky ti automaticky poskytneme všechny platební údaje. Přihlásíš se do svého internet bankingu a částku budeš moct jednoduše převést na náš účet. Jakmile zaregistrujeme tuto platbu, okamžitě ti posíláme tvůj balík.
Platbu prosím pošli na náš bankovní účet s číslem:
Dobírka
Stará dobrá hotovost přímo do rukou přepravce, který ti zásilku přiveze.
Převzetím zboží na dohodnutém místě přechází vlastnické právo ke zboží na kupujícího. Kupující, který nesplňuje definici spotřebitele, nabývá vlastnické právo ke zboží až úplným zaplacením celé kupní ceny za zboží.
Doporučujeme každému kupujícímu, aby si bezprostředně při přebírání zboží od přepravce zkontroloval v přítomnosti kurýra stav zásilky (počet balíků, případné poškození transportního obalu nebo jiné nesrovnalosti) podle přepravního listu. Kupující může odmítnout převzetí zásilky, v případě pokud je zjevně v nesouladu s kupní smlouvou nebo pokud je zásilka neúplná či poškozená. Pokud kupující takovou zásilku převezme, je třeba popsat zjištěný nesoulad s kupní smlouvou v předávacím protokolu. Poškozenou nebo neúplnou zásilku doporučujeme kupujícímu neprodleně, avšak nejpozději do 24 hodin, reklamovat u prodejce:
[email protected]Služba Pojištění zásilky kryje ve zrychleném řízení náhradu škody na zakoupeném zboží v případě, že nastane některá z těchto událostí:
Pojištění zásilky kryje poškození nebo zničení zásilky během přepravy zásilky, od okamžiku naložení zásilky na dopravní prostředek v místě odeslání stanoveném ve smlouvě za účelem přepravy až po okamžik vyložení přepravované zásilky a její předání příjemci nebo jiné osobě pověřené příjemcům za účelem převzetí zásilky. V případě osobního odběru zásilky na některém z odběrných míst prodejce nebo kurýra se za okamžik doručení považuje vyzvednutí zásilky ze strany příjemce. Pokud je zásilka pro účely přepravy rozdělena na jednotlivé části, pojistné krytí se vztahuje na každou část zásilky samostatně.
Služba pojištění zásilky poskytuje zákazníkovi výhodu urychlení reklamačního procesu. Zákazník má povinnost, nejpozději do 24 hod. od převzetí zboží, nahlásit společnosti Muziker případné poškození nebo zničení zásilky. Informaci o poškození zboží je nutné doplnit fotodokumentací poškozeného zboží. Muziker následně zorganizuje vyzvednutí a zpětnou přepravu poškozeného zboží kurýrem (náklady hradí Muziker) a po vyzvednutí zboží odešle zákazníkovi neprodleně nový kus zboží. V případě, že by nový kus daného zboží nebyl aktuální disponibilní v skladových zásobách, Muziker nabídne zákazníkovi alternativní zboží jako náhradu.
Zákazník bere na vědomí, že poplatek, který zaplatil za službu pojištění zásilky, mu Muziker v případě odstoupení od smlouvy nevrátí. Pojištění zásilky je možné uplatnit pouze v souvislosti se zbožím uvedeným na faktuře spolu s koupenou službou pojištění zásilky. Uplatnění služby si nelze nárokovat pro výrobky z jiných faktur, jiné zásilky, ani se zpětnou platností. Požadavek na uplatnění pojištění zásilky je třeba adresovat na e-mailovou adresu: [email protected].
Záruční podmínky na zboží se řídí Reklamačním řádem prodávajícího.
Podmínky a pravidla věrnostního systému se řídí Podmínkami využívání Muziker klubu
Pokud jste našli požadovaný produkt, můžete ho vložit nezávazně do nákupního košíku stisknutím tlačítka "Vložit do košíku". Obsah nákupního košíku si můžete kdykoliv nezávazně zobrazit pomocí tlačítka pro NÁKUPNÍ KOŠÍK. Přidané produkty můžete kdykoliv z nákupního košíku odstranit pomocí tlačítka se symbolem vymazání. Chcete-li produkty vložené do nákupního košíku koupit, stiskněte tlačítko "Pokračovat". Následně vložte Vaše údaje. Povinná pole jsou označena znakem "*". Vaše data se přenášejí v zakryptované formě. Po zadání Vašich údajů a výběru platební a doručovací metody se dostanete do kroku "Závěrečná kontrola", ve kterém můžete znovu zkontrolovat všechny údaje. Pomocí tlačítka "Odeslat objednávku" dokončíte proces objednávky. Objednávkový proces lze kdykoli zrušit zavřením okna prohlížeče.
Text smlouvy je uložen v interních systémech prodávajícího. Obchodní podmínky si můžete kdykoliv prohlédnout na této stránce. Údaje o objednávce a obchodní podmínky zašle prodávající kupujícímu e-mailem. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek. Povinnost písemného oznámení změny v těchto obchodních podmínkách je splněna umístěním na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího. V případě, že je kupní smlouva uzavřena v písemné formě, jakákoliv její změna musí mít písemnou formu. V případě pochybností se smluvní strany dohodly, že za dobu používání se považuje doba od doručení zboží kupujícímu (včetně dne doručení) do dne vrácení zboží prodávajícímu, resp. předáním zboží přepravci za účelem jeho doručení prodávajícímu. Smluvní strany se dohodly, že komunikace mezi nimi bude realizována zejména ve formě e-mailových zpráv, resp. prostřednictvím listovních zásilek. Na vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami se vztahují příslušná ustanovení Obchodního zákoníku. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti vůči kupujícímu odesláním elektronické objednávky kupujícím. Kupující zasláním objednávky potvrzuje, že si tyto obchodní podmínky přečetl a v celém rozsahu s nimi souhlasí. Jazykem pro uzavření smlouvy je čeština. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
Spotřebitel může stornovat svou elektronickou objednávku formou žádosti adresovené Muzikeru elektronickou poštou (e-mailem). V žádosti o storno objendávky musí spotřebitel uvést identifikační číslo své objednávky a v případě částečného storna i konkrétní produktové položky, které si přeje v objednávce stornovat. Po stornování objednávky spotřebitel obdrží potvrzení storna ve formě automaticky vygenerované e-mailové zprávy.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.