cookies
Naše „cookies“ ti budou chutnat
Cookies na stránce Muziker slouží k tomu, aby byla tvá návštěva u nás vždy příjemným zážitkem. Odsouhlas využívání všech cookies kliknutím na tlačítko „Souhlasím“, nebo si v nastaveních vyber jen ty, na které máš chuť. Více informací.
Souhlasím
Odmítnout

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace a vrácení zboží

Objednané zboží není v pořádku nebo ti prostě nesedlo? Bez obav! Poradíme ti, jak můžeš zboží reklamovat, popřípadě ti pomůžeme s jeho bezproblémovým vrácením.

Chci reklamovat zboží nebo zásilku

Nabízíme jen kvalitní výrobky od ověřených značek. Pokud koupený produkt přesto nefunguje správně nebo se zásilka při přepravě poškodila, postaráme se o rychlou opravu, výměnu, případně ti vrátíme platbu.

Reklamovat zboží 
Chci odstoupit od smlouvy a vrátit produkt bez udání důvodu

Do 14 dnů můžeš odstoupit od kupní smlouvy, tedy vrátit zboží koupené v našem eshopu bez udání důvodu.

Vrátit zboží 
Jak se mohu spojit s Reklamačním oddělením?
Naše Reklamační oddělení můžeš kontaktovat telefonicky na čísle: +420 222 700 880 nebo zasláním e-mailu na: [email protected]. Jsme ti k dispozici denně od 9:00 - 16:30.
Jak mohu uplatnit reklamaci?
Klikni na tento odkaz, vyber si, o jaký druh reklamace jde, a rovnou i začni reklamační řízení.
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Reklamace vyřizujeme obratem, nejpozději však do 30 dnů, v případě firmy do 60 dní.
Jaká jsou pravidla pro uplatnění reklamace?
Všeobecné obchodní podmínky, kterými se řídíme, najdeš v obchodných podmínkách. Podrobně sepsaný reklamační řád si přečteš ZDE, pokud nakupuješ jako spotřebitel/fyzická osoba. V případě, že nakupuješ jako firma, použij odkaz ZDE.
Jak postupovat při vrácení zboží?
Odstoupit od smlouvy a vrátit zboží bez udání důvodu můžeš do 14 dnů od momentu, kdy si převezmeš zboží ty nebo tebou určená osoba. Toto právo platí pouze pro zákazníky našeho eshopu a nevztahuje se na nákupy v našich kamenných prodejnách. Po této 14denní lhůtě mají právo na odstoupení od smlouvy jen zákazníci - spotřebitelé, kteří objednávku vytvořili jako členové věrnostního systému Muziker klub. Jednou z výhod členství v Muziker klubu totiž je, že můžeš odstoupit od smlouvy i nad rámec zákonné lhůty, a to až do 30 dnů ode dne, kdy jsi převzal zboží ty nebo tebou určená osoba. Pokud si uplatníš právo na vrácení zboží v této prodloužené lhůtě, tedy mezi 15. až 30. dnem ode dne doručení zboží, vrátíme ti platbu formou poukázky na další nákup v našem eshopu. Další možností, jak vrátit zboží (odstoupit od smlouvy) po uplynutí zákonné lhůty 14 dní, je přikoupení si naší extra služby Prodloužené vrácení zboží. Fyzická osoba může díky této službě vrátit zboží kdykoli až do 60 dnů a právnická osoba až do 30 dnů. Služba se vztahuje pouze na vybrané produkty a přikoupit si ji můžeš jen spolu s konkrétním zbožím. Po vrácení zboží ti vrátíme zaplacenou kupní částku formou peněžní platby. Bližší informace najdeš v části Odstoupení od smlouvy.
Mohu odstoupit od smlouvy, pokud nakupuji jako firma?
Ano, i firma může vrátit zboží ve lhůtě do 14 dnů.
Kdo nese náklady na dopravu vráceného zboží?
Vrácení zboží zpět do našeho skladu je plně ve tvé kompetenci. Týká se to i nákladů s tím spojených.
Můžete mi objednat kurýra na zpětnou přepravu zboží, které chci vrátit?
Ano. Za poplatek ti objednáme kurýra na konkrétní datum, které si zvolíš. Službu si můžeš vybrat v rámci vytvoření požadavku na odstoupení od smlouvy.
Kam mám poslat zboží, které chci vrátit?
Dříve než zboží vrátíš, pořádně ho zabal a na vnější transportní obal balíku nalep, nebo na štítek s naší adresou napiš, číslo odstoupení nebo reklamace. Díky tomu budeme moci tvůj balík rychle identifikovat, až k nám dorazí. Adresa, kam poslat balík s vráceným zbožím, je:
Muziker (Return)
P3 2, 1102 Lozorno
900 55 Lozorno
Slovakia
Ale dej pozor! Za to, v jakém stavu přebereme tvůj balík od přepravce, nemůžeme nést zodpovědnost. Proto zboží před odesláním demontuj do stavu, v jakém ti přišlo od nás a samotnou krabici vyplň materiálem, který ochrání zboží před poškozením během přepravy. Pokud se přesto tvé zásilce cestou k nám něco stane, urychleně se obrať na přepravce, který od tebe balík převzal a uplatni náhradu škody.
Chci vyměnit zboží (např. z důvodu nesprávné velikosti). Jak mám postupovat?
Přímou výměnu zboží za jiné zboží neumožňujeme. Produkt však můžeš vrátit v rámci odstoupení od smlouvy. Vyplň náš online formulář a postupuj dle instrukcí, které ti následně doručíme e-mailem. Pokud máš zájem o jiný produkt, musíš si vytvořit standardní objednávku.
Mohu vrátit jakýkoli typ zboží?
Určitě ne. Zákon přesně definuje, které kategorie zboží nelze vrátit. Například desky, software, digitální produkty, in-ear sluchátka, plátky na dechové nástroje a podobně. Všechny tyto kategorie uvádíme v našich Obchodních podmínkách.
Kdy dostanu zpět svou platbu za vrácené zboží?
Peníze za vrácené zboží nebo finanční poukázku v té hodnotě posíláme nejpozději do 14 dnů od přijetí balíku a kontroly vráceného zboží. Po fyzické kontrole vráceného zboží obdržíš e-mail, kterým ti potvrdíme, že tvoje zásilka byla doručena a zkontrolována. Na zpracování zboží z odstoupení od smlouvy máme ze zákona 14 dní ode dne přijetí ve skladu. Peníze dostaneš zpět stejnou metodou, jako přišla platba k nám. U expresních plateb (Paypal, karta, Apple Pay, apod.) ti peníze přijdou na účet do 3 pracovních dnů. Bankovní převod obvykle trvá 4 - 5 pracovních dnů.