V Muzikeru chceme, aby zákazník pocítil sílu kvalitní služby již od prvního kontaktu. Jakákoliv široká nabídka sortimentu věcí na trávení volného času sice dokáže nadchnout, ale skutečnou přidanou hodnotou je až kvalitní péče o zákazníka. Kontakt se skutečným člověkem nedokáže nahradit žádný robot ani automatická odpověď.
Náš tým kontaktu se zákazníky je sestaven z odborníků na různé segmenty a volnočasové aktivity od hudebních nástrojů přes golf, turistiku, zimní sporty, rybaření, vodní sporty, cyklistiku až po odborníky na různé technické vychytávky. Lidé z týmu jsou buď rodilými mluvčími nebo expertními znalci svých jazyků, proto zvládají profesionální komunikaci v různých evropských jazycích a dokáží vyřídit nejrůznější požadavky zákazníků našich eshopů v 26 zemích EU.
S klienty komunikujeme prostřednictvím rychlého online chatu, telefonicky nebo přes e-mail. Dokážeme jim pomoct zorientovat se v nabídce výrobků, porovnat jejich funkce, vlastnosti a parametry, kompatibilitu s jinými výrobky nebo poradit s výběrem. Samozřejmostí je poskytnutí doplňkových informací o vyřízení objednávky, platby, doručení zásilky nebo aktuálním stavu vyřízení reklamace.