cookies
Naše „cookies“ ti budou chutnat
Cookies na stránce Muziker slouží k tomu, aby byla tvá návštěva u nás vždy příjemným zážitkem. Odsouhlas využívání všech cookies kliknutím na tlačítko „Souhlasím“, nebo si v nastaveních vyber jen ty, na které máš chuť. Více informací.
Souhlasím
Odmítnout

Okamžitá výměna

I ten nejlepší výrobek se může někdy pokazit, i ta nejkvalitnější značka má pár reklamací.

Nečekej na opravu 30 dní

S extra službou „okamžitá výměna“ už nemusíš čekat na opravu a vyřízení své reklamace v zákonné lhůtě. Pokud zboží, které reklamuješ, máme k dispozici na našem skladu a bude nám doručena tvá reklamace, okamžitě ti vyměníme starý kus za nový. V případě, že na skladě náhradní kus nebude, dostaneš od nás obratem kupón na nový nákup zboží ve stejné hodnotě. Neztrácej čas čekáním a užívej si všechny zakoupené produkty okamžitě.

Při okamžité výměně zapínáme nejvyšší rychlost, aby slovo „okamžitě“ splňovalo svůj význam. Zajistíme, aby výměna proběhla hladce a v co nejkratším možném čase, protože tvá spokojenost je pro nás opravdu prvořadá.

Další informace a podrobnosti k této službě najdeš v našich obchodních podmínkách, nebo nás kontaktuj přes zákaznický servis.

Příklad č. 1

  • Koupíš si piano za 425 €.
  • K němu si dokoupíš extra službu Okamžitá výměna.
  • Piano se ti pokazí ještě v rámci záruční doby.
  • Nástroj pošleš k nám na reklamaci a my ti obratem pošleme nový kus.

Příklad č. 2

  • Koupíš si monitor za 213,98 €.
  • K němu si dokoupíš extra službu Okamžitá výměna.
  • Monitor v rámci záruční doby přestane fungovat.
  • Pošleš nám ho na reklamaci, ale my nemáme nový kus na skladě. Obratem ti pošleme poukaz na nákup nového zboží v plné výši 213,98 €.

Jak na to?

FAQ


Co když zboží, které chci vyměnit, již není dostupné?
Pokud na skladě nemáme přesně to zboží, které chceš vyměnit za nový kus, tvůj požadavek budeme řešit jako standardní reklamaci. Zároveň ti vrátíme peníze za zakoupenou službu Okamžitá výměna.

Dostanu nový kus, i když je zboží mechanicky poškozeno?
To bohužel ne. Pokud je zboží mechanicky poškozeno, tak jej nelze vyměnit za nový kus.

Dá se okamžitá výměna dokoupit dodatečně?
Ano, tuto službu si můžeš dokoupit i dodatečně, a to do 14 dní od koupě zboží.