Poškození při přepravě zásilky

Při převzetí zásilky od přepravce si pečlivě zkontrolujte, zda není mechanicky poškozený obal.
Pokud zjistíte poškození obalu, je třeba okamžitě vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti přepravce.
Pokud obal nejeví známky poškození a zjistíte poškození produktu až při rozbalení, nejpozději do 24 hodin od doručení zásilky nahlaste škodní událost způsobenou přepravou pomocí online formuláře:

Vyplnit a odeslat formulář online

Pro úspěšné vyřešení Vaší reklamace prosím přiložte k formuláři fotodokumentaci poškozeného zboží, přepravního obalu i přepravního štítku zásilky.

Pokud je další bezvadný kus k dispozici skladem k rychlému odeslání, zajistíme vyzvednutí reklamovaného zboží a bezodkladnou výměnu a přepravu k Vám anebo nalezneme jiné společné řešení k Vaší spokojenosti.

Vy předáte přepravci vadné zboží a my vám okamžitě po jeho přijetí zašleme nový kus.
Náklady na oboustrannou dopravu hradí MUZIKER.
Uvedený způsob řešení reklamace je možný pouze při nahlášení poškození během přepravy nejpozději do 24 hodin od doručení zásilky.

© 2004-2019 Muziker | Poškození během přepravy