Přepravní společnosti odpovídají za doručení zboží v nepoškozeném stavu. V některých případech je jejich odpovědnost omezena mezinárodními úmluvami a nevztahuje se například na poškození nebo zničení zásilky následkem živelné pohromy. Vyřízení reklamace by v takovém případě mohlo trvat i několik týdnů. Uplatněním naší služby Pojištění zásilky ve výše uvedených případech si může zákazník zajistit výhodu hladkého, bezproblémového a zrychleného způsobu vyřízení reklamace a případné náhrady škody zakoupeného zboží.
Pojištění zásilky kryje poškození nebo zničení zásilky během přepravy zásilky, od okamžiku naložení zásilky na dopravní prostředek v místě odeslání stanoveném ve smlouvě za účelem přepravy až po okamžik vyložení přepravované zásilky a její předání příjemci nebo jiné osobě pověřené příjemcům za účelem převzetí zásilky. V případě osobního odběru zásilky na některém z odběrných míst prodejce nebo kurýra se za okamžik doručení považuje vyzvednutí zásilky ze strany příjemce. Pokud je zásilka pro účely přepravy rozdělena na jednotlivé části, pojistné krytí se vztahuje na každou část zásilky samostatně.
Služba pojištění zásilky poskytuje zákazníkovi výhodu urychlení reklamačního procesu. Zákazník má povinnost, nejpozději do 24 hod. od převzetí zboží, nahlásit společnosti Muziker případné poškození nebo zničení zásilky. Informaci o poškození zboží je nutné doplnit fotodokumentací poškozeného zboží. Muziker následně zorganizuje vyzvednutí a zpětnou přepravu poškozeného zboží kurýrem (náklady hradí Muziker) a po vyzvednutí zboží odešle zákazníkovi neprodleně nový kus zboží. V případě, že by nový kus daného zboží nebyl aktuální disponibilní v skladových zásobách, Muziker nabídne zákazníkovi alternativní zboží jako náhradu.
Zákazník bere na vědomí, že poplatek, který zaplatil za službu pojištění zásilky, mu Muziker v případě odstoupení od smlouvy nevrátí. Pojištění zásilky je možné uplatnit pouze v souvislosti se zbožím uvedeným na faktuře spolu s koupenou službou pojištění zásilky. Uplatnění služby si nelze nárokovat pro výrobky z jiných faktur, jiné zásilky, ani se zpětnou platností. Požadavek na uplatnění pojištění zásilky je třeba adresovat na e-mailovou adresu: [email protected].
Při nákupu si v košíku zaškrtni službu Pojištění zásilky.
Služba Pojištění zásilky bude aktivní ihned po zaplacení. Výsledná cena v košíku se ti automaticky navýší o hodnotu extra služby.
Při pojistné události stačí poslat e-mail na [email protected] a předložit fakturu se zakoupenou službou.