cookies
Naše „cookies“ ti budou chutnat
Cookies na stránce Muziker slouží k tomu, aby byla tvá návštěva u nás vždy příjemným zážitkem. Odsouhlas využívání všech cookies kliknutím na tlačítko „Souhlasím“, nebo si v nastaveních vyber jen ty, na které máš chuť. Více informací.
Souhlasím
Odmítnout

Pojištění zásilky

Služba Pojištění zásilky kryje ve zrychleném řízení náhradu škody na zakoupeném zboží v případě, že nastane některá z těchto událostí:
  • poškození zásilky
  • zničení zásilky

Přepravní společnosti odpovídají za doručení zboží v nepoškozeném stavu. V některých případech je jejich odpovědnost omezena mezinárodními úmluvami a nevztahuje se například na poškození nebo zničení zásilky následkem živelné pohromy. Vyřízení reklamace by v takovém případě mohlo trvat i několik týdnů. Uplatněním naší služby Pojištění zásilky ve výše uvedených případech si může zákazník zajistit výhodu hladkého, bezproblémového a zrychleného způsobu vyřízení reklamace a případné náhrady škody zakoupeného zboží.

Podmínky plnění služby Pojištění zásilky

Pojištění zásilky kryje poškození nebo zničení zásilky během přepravy zásilky, od okamžiku naložení zásilky na dopravní prostředek v místě odeslání stanoveném ve smlouvě za účelem přepravy až po okamžik vyložení přepravované zásilky a její předání příjemci nebo jiné osobě pověřené příjemcům za účelem převzetí zásilky. V případě osobního odběru zásilky na některém z odběrných míst prodejce nebo kurýra se za okamžik doručení považuje vyzvednutí zásilky ze strany příjemce. Pokud je zásilka pro účely přepravy rozdělena na jednotlivé části, pojistné krytí se vztahuje na každou část zásilky samostatně.

Služba pojištění zásilky poskytuje zákazníkovi výhodu urychlení reklamačního procesu. Zákazník má povinnost, nejpozději do 24 hod. od převzetí zboží, nahlásit společnosti Muziker případné poškození nebo zničení zásilky. Informaci o poškození zboží je nutné doplnit fotodokumentací poškozeného zboží. Muziker následně zorganizuje vyzvednutí a zpětnou přepravu poškozeného zboží kurýrem (náklady hradí Muziker) a po vyzvednutí zboží odešle zákazníkovi neprodleně nový kus zboží. V případě, že by nový kus daného zboží nebyl aktuální disponibilní v skladových zásobách, Muziker nabídne zákazníkovi alternativní zboží jako náhradu.

Zákazník bere na vědomí, že poplatek, který zaplatil za službu pojištění zásilky, mu Muziker v případě odstoupení od smlouvy nevrátí. Pojištění zásilky je možné uplatnit pouze v souvislosti se zbožím uvedeným na faktuře spolu s koupenou službou pojištění zásilky. Uplatnění služby si nelze nárokovat pro výrobky z jiných faktur, jiné zásilky, ani se zpětnou platností. Požadavek na uplatnění pojištění zásilky je třeba adresovat na e-mailovou adresu: [email protected].

Příklad č. 1

  • Koupíš si outdoorové brýle za 249 €.
  • K nim si dokoupíš i extra službu Pojištění zásilky.
  • Při přepravě od nás k tobě se balík poškodí a utrpí i brýle.
  • Ty však máš zakoupenou službu s pojištěním zásilky, a proto jakmile se k nám poškozené zboží vrátí, pošleme ti nový kus, bez čekání na ukončení reklamačního procesu. Pokud nový kus nemáme na skladě, dostáváš okamžitě poukaz na nákup nového zboží.

Příklad č. 2

  • Koupíš si udice v hodnotě 129,95 €.
  • K nim si dokoupíš i extra službu Pojištění zásilky.
  • Udice se cestou k tobě zlomí a zjevně je to způsobeno přepravcem.
  • Nečekáš, až proběhne celý reklamační proces, po vrácení zásilky k nám ti pošleme nové zboží, nebo dostaneš poukaz na nákup, pokud původní model již nemáme na skladě.

Jak na to?

FAQ


Kolik dní mám na nahlášení poškozené zásilky?
Poškozenou zásilku lze nahlásit do 14 dní od doručení zboží. Pro zrychlený režim vyřízení však doporučujeme ozvat se do 3 dní od převzetí zásilky.

Musím platit znovu dopravu?
Ne, doprava je pochopitelně na naše náklady. Máš to pojištěné, tak nebudeš přece platit znovu.

Co když nové zboží již nebude na skladě?
Dohodneme se na alternativním řešení a v případě, že nebudeš souhlasit, vrátíme ti peníze.

Kde mám poškození zásilky nahlásit?
Můžeš zatelefonovat na naši zákaznickou linku, nebo nám napiš na e-mail, případně zákaznický chat.