Vyber si zemi pro doručení zásilky

Reklamace

Vyber si druh reklamace podle toho, jaký problém se zbožím máš. Po vyplnění formuláře dostaneš e-mailem potvrzení, které si vytiskni a vlož do balíku spolu s reklamovaným produktem. Až nám tvoje reklamované zboží přijde, ihned dokážeme identifikovat, o co jde a co s tím máme dělat. Ušetří to spoustu času.
Zákazníci, kteří byli při objednávání zboží přihlášeni do svého zákaznického účtu, to mají ještě jednodušší. Přihlas se přes svoje jméno a heslo, a v obchodní agendě najdi zboží, které chceš reklamovat. Vytvoříš si novou reklamaci a vyplníš jen pár údajů. Všechny ostatní už budou předvyplněné.

Chci reklamovat


Svoji reklamaci můžeš uplatnit i v jakékoli prodejně Muziker, ve které je možné přijat reklamované zboží, s ohledem na tam prodávané výrobky. Další možností je uplatnit reklamaci přes e-mail, na adrese [email protected]. V odpovědi na tvůj požadavek dostaneš instrukce, jak máš dále postupovat. Podrobné podmínky záruky jsou uveřejněné v reklamačním pořádku pro spotřebitele a v reklamačním pořádku pro podnikatele.