Jízda je pro každého cyklistu skutečná oslava. Vaše nálada na začátku není nikdy stejná jako při příchodu domů. Bez ohledu na to, jak vnímáte únavu, měníte se ve svém nitru. A takový je i váš pohled na svět kolem vás. Každé dobrodružství je evoluce.
- Kolo jako médium, které dává věcem skutečný smysl a přináší jasnost vaší vizi světa. Objekt, který se společně vyvíjí, mění a transformuje. Není toto definice gravel jízdy?
- Podívejte se na kola. Rave SLR: soutěž. Jena, Jaroon a Jareen: všestranné, vybavené různými rámy z karbonových vláken, oceli a hliníku. Bylo jasné, že gravel je a stále více bude dobrodružstvím, víceméně vědomým způsobem, jak prostřednictvím cesty zachytit jeho podoby a významy. Vzestupy, pády, náhodná setkání, hodiny a hodiny strávené jízdou v naprosté autonomii, bez pocitu návalu časových limitů. Sám nebo ve společnosti.
Maximální dodatečné zatížení 35 kg
- Adlar je jako stvořený pro bikepacking, pro průzkumníky, pro cestovatele na kole. Struktura rámu z karbonových vláken byla vyztužena, aby umožnila maximální dodatečné zatížení 35 kg. Tato funkce byla spojena s novým designem, pečlivým studiem geometrie a plně integrovaným vedením kabelů.
Něco jiného
- Rám váží 1100 g a je dostupný v pěti velikostech: XS, S, M, L, XL. Geometrie vychází z horského kola: rámový trojúhelník se vyvíjí horizontálně, dosah je dost výrazný. Toto řešení umožňuje použít kratší představec řídítek, který funguje v synergii s otevřeným úhlem řízení (70°). Transformace, která se promítá do lepší ovladatelnosti a kontroly na náročnějších trailech s plně naloženým kolem.
Připraven ke změně
- Velkorysá světlá výška je uzpůsobena pro všechny 52 mm (52-622) gravel pneumatiky až po pneumatiky pro horská kola o rozměrech 29 x 2,00''. Rám byl navržen tak, aby pasoval na vidlici s extra dlouhýma nohama. Tato konfigurace usnadňuje instalaci odpružené vidlice (maximální zdvih 40 mm kompatibilní se sérií kónických hlavových složení 1''1/4 - 1''1/2) beze změny celkové geometrie rámu. Také otvor na pravém představci vidlice umožňuje průchod kabelu dynama náboje, je-li použit. Dokonce i sedlovku 27,2 mm lze vyměnit za teleskopickou.
Upevňovací body
- Přední a zadní nosič přenáší váhu tašek na pevnou osu, která prochází rámem a vidlicí. Toto se uskutečnilo s cílem snížit jakékoli strukturální napětí na Adlar. Další upevňovací body nabízejí stabilitu a možnost instalace třetího držáku na láhev nebo tašky na nářadí pod spodní trubku. Sada příslušenství je doplněna blatníky (prodávají se samostatně) a soupravou 4 tašek vyrobených ve spolupráci s Miss Grape.
Upevňovací a zatěžovací body
- Velkorysá světlá výška je uzpůsobena pro všechny 52 mm (52-622) gravel pneumatiky až po pneumatiky pro horská kola o rozměrech 29 x 2,00''.
Integrovaný blatník
- Všechna nastavení jsou vybavena výlučně jednokorunovým převodem. Tato volba umožnila uvolnit vertikální trubku od podpěry přehazovačky. V této oblasti byly tvary stlačeny, aby vytvořily jakýsi malý integrovaný blatník.
Specifikace
- Rám: ADLAR - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD
- Vidlice: ADLAR - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD
- H-řídítka: RITCHEY COMP CORRALITOS
- Představec: WILIER STEMMA S
- Hlavové složení: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM + RITCHEY CARTRIDGE
- Přehazovačky: SHIMANO GRX 1X12 RX-6100
- Brzdy: SHIMANO GRX BR-RX600
- Brzdový kotouč: SHIMANO CENTER LOCK SM-RT70 160 mm / 160 mm
- Zadní přehazovačka: SHIMANO GRX RD-RX822 GS
- Kliky: SHIMANO GRX FC-RX610-1 40T
- Středové složení: SHIMANO BB-RS500-PB R+L PRESS FIT
- Kazeta: SHIMANO CS-M8100-12 10-51T
- Řetěz: SHIMANO DEORE CN-M6100 12S
- Pláště: VITTORIA TERRENO DRY 700x47c TUBELESS READY
- Sedlo: WILIER SADDLE ROAD TITAN RAIL M 245-144
- Sedlovka: RITCHEY COMP 2-BOLT ALU
- Osa: THRU AXLE 12X125 FRONT - 12X171 REAR
- Hmotnost rámu: 1190 g +/- 5 %
- Hmotnost vidlice: 470 g +/- 5 %