cookies
Naše „cookies“ ti budou chutnat
Cookies na stránce Muziker slouží k tomu, aby byla tvá návštěva u nás vždy příjemným zážitkem. Odsouhlas využívání všech cookies kliknutím na tlačítko „Souhlasím“, nebo si v nastaveních vyber jen ty, na které máš chuť. Více informací.
Souhlasím
Odmítnout

Mavic Crossmax XL 29 Pár kol 29/28" (622 mm) Kotoučová brzda 12x148-15x110 Micro Spline Center Lock Zapletená kola

4,65
Extrémně odolná a spolehlivá zapletená kola pro all-mounatin/trail dostupná v 29″ provedení. Svařované ráfky s technologií Tapeless Tubeless a Infinity náboje s ořechem ID360 poskytnou nekompromisní výkon za příznivou cenu.   KLÍČOVÉ PRVKY   ...
Jen na objednávku
Dodací dobu upřesníme po objednání u dodavatele.
Na základě objednávky se pokusíme zboží naskladnit a budeme tě kontaktovat s termínem dodání. Pokud nechceš čekat, prohlédni si alternativní produkty (4).
12 590 Kč
Zapletená kola Mavic Crossmax XL 29 Pár kol 29/28" (622 mm) Kotoučová brzda 12x148-15x110 Micro Spline Center Lock Zapletená kola

Mavic Crossmax XL 29 Pár kol 29/28" (622 mm) Kotoučová brzda 12x148-15x110 Micro Spline Center Lock Zapletená kola

12 590 Kč

Kód produktu: LP1624100 | ID: 387042

Mavic Crossmax XL 29 Pár kol 29/28" (622 mm) Kotoučová brzda 12x148-15x110 Micro Spline Center Lock Zapletená kola

Extrémně odolná a spolehlivá zapletená kola pro all-mounatin/trail dostupná v 29″ provedení. Svařované ráfky s technologií Tapeless Tubeless a Infinity náboje s ořechem ID360 poskytnou nekompromisní výkon za příznivou cenu.

 

KLÍČOVÉ PRVKY

 

Pro všestrannou a dynamickou trailovou jízdu.

  • Široký a pevný ráfek ošetřený povrchovou úpravou Black Shield dokáže odolat nárazům i škrábancům.
  • Lehčí a pevnější náboje Infinity jsou vybaveny již osvědčeným ořechem ID360, který disponuje okamžitým záběrem.

 

Více jistoty a kontroly nad jízdou v rozbitém terénu.

  • Ráfek s vnitřní šířkou 30 mm je optimalizován pro nižší tlak pláště a tím poskytuje hladší jízdu, navyšuje záběr a celkovou kontrolu nad jízdou.
  • Trojúhelníkový tvar ráfku dokáže absorbovat silné nárazy, a tak vás ve agresivní sjezdu již nic nerozhodí.

 

Uživatelsky nejpřívětivější bezdušový systém.

  • Ráfek s plně utěsněnou vnitřní stěnou nabízí snadné nasazení a výměnu bezdušových plášťů. Celistvá vnitřní stěna navyšuje tuhost a odolnost ráfku.

     

 

SPECIFIKACE

Kompatibilita

  • Přední osa: 15×110 Boost pevná osa 
  • Zadní osa: 12×148 Boost pevná osa
  • Ořech: Shimano HG9, XD nebo Micro Spline  

 

Doporučené používání

  • KATEGORIE ASTM 24: ENDURO/TRAIL
  • Pro delší životnost kol Mavic se doporučuje, aby celková hmotnost jezdce i s kolem nepřesáhla 120 kg 
  • Doporučená šířka pláště: 60 mm až 76 mm (2.35 až 3.0) 

 

Kompatibilní adaptéry a ořechy

  • Boost: Torque Caps ([LV2374400])
  • ID360 Shimano Micro Spline hliníkové tělo ořechu ([LV3990100]) 
  • ID360 Shimano HG9 hliníkové tělo ořechu ([LV3780100]) 
  • ID360 SRAM XD tělo ořechu ([LV3740100])

 

SOUČÁSTI BALENÍ

  • UST ventilek a jeho příslušenství 
  • Multifunkční klíč (dodáváno se zadním kolem)
  • 2 náhradní dráty ke každému kolu
  • Nastavovací klíč

Parametry a specifikace

Určení

Typ produktu


Funkce

Počet paprsků

24

Speciální vlastnosti


Vlastnosti

Typ brzdy

Typ osky

Montáž kazety

Uchycení kotouče

Barva


Materiál

Materiál


Rozměry a hmotnost

Průměr kol

Vnitřní šířka ráfku

30

Hmotnost (g)

1930


Země

Země původu


Doporučené příslušenství

Celkové hodnocení založené na 11 uživatelských recenzích:

4,65

Antonín V.

Celkový dojem

Datum
24.07.2023

Ráfky vypadají skvěle. Velmi dobré zpracovaní. Nasazení bezdušáků v pohodě. Po nafoukaní a napuštění tmelu vše drží bez problémů. Ráfky jsou bezdušové bez použití těsnící pásky. Zatím najeto cca 150km a maximální spokojenost.

Heureka.sk

Celkový dojem

Datum
23.04.2021

Odporúča produkt

Plusy: Kolesá za rozumnú cenu

Odolne, lahkee, BOOST

Doporučuje produkt

Zatím na nich mám najeto asi jenom 100km, ale vše vypadá ok.

Plusy: Vypadají pevně Drží tlak i bez mlíka Plášť na ně jde nahodit i pumpičkou bez boosteru

Odporúča produkt

Celkovo su to asi dobre kolesa no pri prvom nedolotenom skoku rafik neprezil...na obranu bola to riadna supa a cakal som ze je na maderu ale potom este vydrzal zjazd na konec trailu...na to ze bol vyrazne deformovany a popraskany pri 4 spicoch tak udrzal tlak

Mínusy: nespadaju do crash replacement programu rafik sa neda nikde samostatne zohnat pre tych co oblubuju hlasny rapkavy zvuk naboja budu velkym sklamanim tazko sa obuvaju do plastov