Závodní rám a dokonalá rovnováha mezi výkonem a pohodlím. Díky speciálně navržené vytrvalostní geometrii a systému Actiflex vám Cento10NDR umožní strávit v sedle dlouhé hodiny - nový přístup společnosti Wilier k absorpci zadních vibrací generovaných nerovnostmi na povrchu vozovky.
Specifikace:
- Maximální pohodlí: Trh s silničními koly se vyvíjí. Noví uživatelé přicházejí do světa vysokovýkonných kol s různými cíli, kromě čistě závodních. Chtějí uvolněnější geometrii, možnost montáže širších pláštů a kotoučových brzd, či schopnost bez problémů jezdit na dlouhé vzdálenosti. V podstatě vyžadují dokonalou kombinaci odezvy, výkonu, nízké hmotnosti, kvality jízdy a pohodlí. S Cento10NDR jsme spojili všechny tyto aspekty.
- Actiflex: Actiflex je srdcem rámu Cento10NDR a poskytuje zcela nové spojení sedlovky a zadní stavby. Díky pečlivě navrženému hliníkovému článku a technopolymerovému tlumiči poskytuje zadnímu kolu několik milimetrů navíc. Torzní tuhost hliníkového spojení je srovnatelná s tradičními karbonovými vidlicemi. Tato tuhost dodává rámu závodní výkon a zároveň umožňuje zadnímu kolu pohybovat se nahoru a dolů přes nerovnosti způsobené nedokonalostmi povrchu vozovky. K článku je připojen tlumič, který stabilizuje kinematický pohyb zadního trojúhelníku. Tlumič je vyroben ve třech různých barvách pro různé úrovně hustoty, což znamená, že Actiflex lze nastavit dokonale podle hmotnosti jezdce nebo typu terénu.
- Aerodynamika: Rám kola Cento10NDR je vyvinut ze špičkového aerodynamického kola Cento10AIR. Stejně jako Cento10AIR, byl vyvinut podle pravidel leteckých algoritmů, které umožňují navrhovat rámové trubky s nejvyšší možnou aerodynamickou účinností. Vedle algoritmech NACA používá Wilier další důležitý koncept v aerodynamice: Kammovu teorii. Všechny profily jsou navrženy s ocasem typu K, který snižuje hmotnost a zvyšuje tuhost aniž to mělo negativní vliv na aerodynamickou účinnost samotné trubice.