cookies
Naše „cookies“ ti budou chutnat
Cookies na stránce Muziker slouží k tomu, aby byla tvá návštěva u nás vždy příjemným zážitkem. Odsouhlas využívání všech cookies kliknutím na tlačítko „Souhlasím“, nebo si v nastaveních vyber jen ty, na které máš chuť. Více informací.
Souhlasím
Odmítnout
Ukončený prodej

Wilier Cento10 Hybrid Shimano Ultegra Di2 RD-R8050 2x11 Bronze Glossy M

Cento10 Hybrid je závodní kolo s pedálovým asistentem, který představuje nový, velmi vysoký standard v této kategorii. Už s Cento1 Hybrid jsme dosáhli vysokou úroveň kvality v pedálových závodních kolech, avšak model Cento10 dosahuje výšky...
Ukončený prodej
Tento produkt se nevyrábí nebo není součástí aktuální nabídky.

Kód produktu: E112LDW.3Y7-M | ID: 386286

Wilier Cento10 Hybrid Shimano Ultegra Di2 RD-R8050 2x11 Bronze Glossy M

Cento10 Hybrid je závodní kolo s pedálovým asistentem, který představuje nový, velmi vysoký standard v této kategorii. Už s Cento1 Hybrid jsme dosáhli vysokou úroveň kvality v pedálových závodních kolech, avšak model Cento10 dosahuje výšky konstrukční kvality, které byly ještě nedávno nepředstavitelné.

Předefinujte hranice svých vlastních zkušeností na špičkovém závodním kole Cento10.

Specifikace:

  • Pocit závodního kola: Motor je umístěn uvnitř náboje zadního kola, takže spodní konzola může mít velikost jako u běžných kolech, díky čemuž můžete používat standardní řetězové sady.
  • Nízká hmotnost: Ačkoliv hmotnost ve světě elektrických kol nebyla ještě před nedávnem problémem, postupně se stala hodnotou určující kvalitu, výkon a použitelnost produktu. S Cento10 Hybrid jsme snížili hmotnost rámu o 7%. Integrované monokokové řídítka Alabarda s lehkým rámem v nejvyšší konfiguraci váží pouze 10,5 kg, díky čemuž dokážete při stejném používání ušetřit 4,5% nabití baterie. Tato úspora napomáhá ještě více rozšířit obzory jezdců Cento10 Hybrid.
  • Integrace: Stejně jako u všech ostatních silničních kol Wilier, všechny kabely Cento10 Hybrid jsou integrovány do rámu. Toto řešení jsme zvolili nejen pro jeho uhlazenější vzhled, ale také pro zlepšení výkonu. Kromě skrytí kabelů jsme vylepšili i aerodynamiku díky inovovaným trubkám rámu. Menší objemy, menší plocha vystavená vzduchu a seříznuté profily ocasu zlepšují aerodynamiku o 8% ve srovnání s Cento1 Hybrid.
  • Německá kvalita: Naše divize Ebikemotion uzavřela partnerství s vedoucím dodavatelem automobilové technologie Mahle s cílem vyvinout a vyrobit nejlehčí a nejlepší integrované asistenční systémy pro pedály na trhu.

Ostatní specifikace:

  • Pocit řízení klasického kola: Model X35 + PAS obsahuje sérii komponentů, které se hladce integrují do nejnovějších závodních kol. S celkovou hmotností pouhých 3,5 kg (motor, baterie, kabely a ovladač) je to jeden z nejlehčích PAS na trhu. Naše verze X35 + využívá komunikační protokol ANT+ pro připojení k nejvyspělejším cyklopočítač na trhu.
  • Motor v zadním náboji: Plynulý a tichý hnací motor je nainstalován v náboji zadního kola. Pokud přestanete šlapat nebo vaše rychlost překročí 25 km / h, motor se zastaví bez pocitu brzdného tření.
  • Výkon: Točivý moment 40 Nm je ideální pro použití na silnici nebo na lehkém štěrku. Tento vyvážený výkon pomáhá lépe řídit výdrž baterie na rychlejších trasách.
  • Kapacita baterie 250 WH: Kapacita, která je ideální pro kola s pedálový asistencí. Baterie je kompaktní pro snadné uchycení uvnitř dolní trubice. Celková kapacita systému vám dodává jistotu i při cestách s velkými výškovými rozdíly.
  • Navyšte svou vzdálenost: Extra výdrž baterie rozšiřuje obzory při šlapání. Kapacita baterie zvyšuje čas dodání energie asi o 80%. Dodatečnou baterii je možné připevnit k trubce sedadla pomocí nýtů pro druhý držák láhve s vodou.
  • Připojení ANT+: Systém používá ANT+ na dialog se zařízeními třetích stran. Toto poskytuje všechny druhy dalších informací, které se dají zobrazit na nejnovějších cyklopočítačech, jako jsou Garmin a Polar.
  • Efektivní šlapání: Skutečně lehký motor s maximálním výkonem 250 W zvyšuje účinnost šlapání. Motor zabírá podle křivky dodání energie na základě toho, jak kolo používáte. Kadence spouští plynulý a efektivní výkon bez pocitu odporu.
  • Nová konfigurace středového složení: Studovali a vylepšili jsme středové složení tak, abychom dosáhli vzhled, který je typický pro tradiční závodní kola. Q Factor a velikost kliky jsou stejné jako v případě Cento10PRO. Díky nové konfiguraci se nám podařilo zlepšit těsnost nabíjecí zásuvky. Ve srovnání s předchozí verzí je nabíjecí výstup Cento10 Hybrid skloněn o 60° od horní trubky, takže pokud prší nebo se do nabíjecí zásuvky dostane voda, odteče bez ovlivnění elektrického systému.
  • Zvýšená bezpečnost jízdy: Díky nové konfiguraci tlačítka iWoc jsme výrazně zvýšili bezpečnost jízdy. Tlačítko je nyní nainstalováno přímo na řídítkách, což umožňuje jezdcům komunikovat se systémem Ebikemotion aniž by museli z řídítek skládat ruky. Oproti předchozím modelům, kdy bylo tlačítko umístěné na horní trubici, si jezdci na Cento10 Hybrid mohou zvolit úroveň asistence a zkontrolovat nabití baterie, přičemž obě ruce mají položeny na řídítkách.

Parametry a specifikace

Velikost

Velikost jízdního kola

M


Funkce

Vlastnosti

Maximální rychlost

Počet převodů

Barva podle výrobce

Bronze Glossy

Značka sady komponentů

Hlavové složení

Středové složení

Pedály

Ne

Modelový rok

2021


Rám

Rám

Carbon Monocoque


Materiál

Materiál


Napájení

Výkon (Watt)

250

Typ baterie

Napájení

230V


Příslušenství

Sada komponentů

Shimano Ultegra

Adaptér součástí

Ano


Rozměry a hmotnost

Průměr kol

Hmotnost

11,4 kg (Velikost M)


Země

Navrženo v

Země původu

Itálie


Doporučené příslušenství