cookies
Máme nejlepší "cookies" a nebojíme se je použít
Akceptovat všechny cookies

Albi Cortex

Vyzvěte své soupeře na souboj mozkových závitů!

V unikátní vzdělávací hře Cortex budete čelit 8 různým typům úloh. Procvičíte logické myšlení, paměť, postřeh, ale také schopnost rozpoznávat předměty podle hmatu nebo schopnost řešit úkoly pod časovým tlakem.

Ukažte, že na to máte.

 

Cíl hry:

Všichni hráči hrají proti sobě pomocí 8 různých úkolů, které procvičují různé funkce mozku. Kdo první získá 4 dílky puzzle a složí z nich mozek, vyhrává.

 

Příprava hry:

Na stůl se položí 10 plastických karet. Všichni hráči je mohou vidět přibližně 30 sekund a mohou si je i osahat. Pak se plastické karty odloží stranou. Karty s úkoly a dotykové karty s výzvou se zamíchají a položí doprostřed stolu. Zadní strana těchto karet ukazuje, zda jde o kartu s úkolem, nebo o dotykovou kartu s výzvou (viz popis níže).

 

Průběh hry:

Hru začíná nejmladší hráč obrácením první karty z balíčku. Pokud se hráč domnívá, že zná správné řešení, co nejrychleji položí ruku na kartu. Pak odpoví a dá ruku pryč z karty, aby bylo možné ověřit, zda je odpověď správná. Každý hráč smí odpovídat pouze jednou během jednoho kola.

 

Správná odpověď:

Hráč získá kartu a položí ji obrázkem dolů před sebe. Pozor: hráč smí mít před sebou maximálně čtyři karty. Kdyby si hráč chtěl ponechat kartu, kterou právě vyhrál, ale má už před sebou položené čtyři karty, musí jednu ze svých karet odložit. Pokud má hráč před sebou položené dvě identické karty (stejná zadní strana), může je vyměnit za jeden dílek puzzle mozku.

 

Nesprávná odpověď:

Pokud hráč odpoví nesprávně, odloží kartu a v dalším kole nesmí odpovědět.

 

Konec hry:

Ten, kdo první sestaví všechny čtyři dílky puzzle mozku, zvítězí.

 

Popis 8 typů úloh:

  1. paměť - Přikryj kartu rukou. Aniž si dal ruku dolů z karty, vyjmenuj všech 5 předmětů, které vidět na kartě. (Například motýlek, brýle, klíč, deštník, balón)
  2. labyrint - Který východ z labyrintu je správný? Začátek je při šipce. Je to A, B, C nebo D? (Například východ C)
  3. barva - Jaké slovo je napsáno stejnou barvou, jakou zní? (Například PINK je napsáno růžovým písmem - správná odpověď je tedy "Pink".)
  4. koordinace - Na zadní straně karty je ke každé ruce přiřazena nějaká barva a ke každému prstu nějaké číslo. Přední strana karty ukazuje, který prst jejíž ruce máte položit na místo označené na obrázku. (Například prostředník pravé ruky se musí položit na střed čela, zatímco volná ruka, v tomto případě levá, je položena na kartě.)
  5. páry - Jaké vyobrazení je na kartě dvojmo? (Například nosorožec)
  6. četnosti - Jaké vyobrazení je na kartě vidět nejčastěji? (Například kostka s číslem 1 je tu čtyřikrát.)
  7. abstrakce - Která část se nejlépe hodí do velkého obrázku? (Například pouze část A se nejlépe hodí do obrázku.
  8. dotyková výzva - Tato karta umožňuje hráči, který vyhrál předchozí kartu, splnit dotykovou výzvu. Ostatní hráči zvolí jednu kartu z balíčku 10 plastických karet a položí ji lícem dolů před hráče. Hráč má 10 sekund na to, aby uhodl pomocí hmatu předmět nebo strukturu na kartě. Může odpovědět jen jednou (například basketbalový míč). Pokud je odpověď správná, získá hráč dílek pro puzzle mozku. Plastická karta se vrátí zpět do balíčku. Pokud je odpověď nesprávná, pokračuje hra jednoduše další kartou jako obvykle.


Hra obsahuje: 90 karet (74 karet s úkoly, 6 dotykových karet s výzvou, 10 plastických karet, 6 puzzle mozku - celkem 24 dílů) a pravidla.

Kód produktu: P72 | ID: 353861

310 Kč
Skladem pro e-shop 5 ks
Odešleme dnes
, 2021-04-15
Dárek zdarma 
Ke každému nákupu nad 1390 Kč si nezapomeň vybrat dárek podle svého vkusu.
Vyber dárek

Albi Cortex

Vyzvěte své soupeře na souboj mozkových závitů!

V unikátní vzdělávací hře Cortex budete čelit 8 různým typům úloh. Procvičíte logické myšlení, paměť, postřeh, ale také schopnost rozpoznávat předměty podle hmatu nebo schopnost řešit úkoly pod časovým tlakem.

Ukažte, že na to máte.

 

Cíl hry:

Všichni hráči hrají proti sobě pomocí 8 různých úkolů, které procvičují různé funkce mozku. Kdo první získá 4 dílky puzzle a složí z nich mozek, vyhrává.

 

Příprava hry:

Na stůl se položí 10 plastických karet. Všichni hráči je mohou vidět přibližně 30 sekund a mohou si je i osahat. Pak se plastické karty odloží stranou. Karty s úkoly a dotykové karty s výzvou se zamíchají a položí doprostřed stolu. Zadní strana těchto karet ukazuje, zda jde o kartu s úkolem, nebo o dotykovou kartu s výzvou (viz popis níže).

 

Průběh hry:

Hru začíná nejmladší hráč obrácením první karty z balíčku. Pokud se hráč domnívá, že zná správné řešení, co nejrychleji položí ruku na kartu. Pak odpoví a dá ruku pryč z karty, aby bylo možné ověřit, zda je odpověď správná. Každý hráč smí odpovídat pouze jednou během jednoho kola.

 

Správná odpověď:

Hráč získá kartu a položí ji obrázkem dolů před sebe. Pozor: hráč smí mít před sebou maximálně čtyři karty. Kdyby si hráč chtěl ponechat kartu, kterou právě vyhrál, ale má už před sebou položené čtyři karty, musí jednu ze svých karet odložit. Pokud má hráč před sebou položené dvě identické karty (stejná zadní strana), může je vyměnit za jeden dílek puzzle mozku.

 

Nesprávná odpověď:

Pokud hráč odpoví nesprávně, odloží kartu a v dalším kole nesmí odpovědět.

 

Konec hry:

Ten, kdo první sestaví všechny čtyři dílky puzzle mozku, zvítězí.

 

Popis 8 typů úloh:

  1. paměť - Přikryj kartu rukou. Aniž si dal ruku dolů z karty, vyjmenuj všech 5 předmětů, které vidět na kartě. (Například motýlek, brýle, klíč, deštník, balón)
  2. labyrint - Který východ z labyrintu je správný? Začátek je při šipce. Je to A, B, C nebo D? (Například východ C)
  3. barva - Jaké slovo je napsáno stejnou barvou, jakou zní? (Například PINK je napsáno růžovým písmem - správná odpověď je tedy "Pink".)
  4. koordinace - Na zadní straně karty je ke každé ruce přiřazena nějaká barva a ke každému prstu nějaké číslo. Přední strana karty ukazuje, který prst jejíž ruce máte položit na místo označené na obrázku. (Například prostředník pravé ruky se musí položit na střed čela, zatímco volná ruka, v tomto případě levá, je položena na kartě.)
  5. páry - Jaké vyobrazení je na kartě dvojmo? (Například nosorožec)
  6. četnosti - Jaké vyobrazení je na kartě vidět nejčastěji? (Například kostka s číslem 1 je tu čtyřikrát.)
  7. abstrakce - Která část se nejlépe hodí do velkého obrázku? (Například pouze část A se nejlépe hodí do obrázku.
  8. dotyková výzva - Tato karta umožňuje hráči, který vyhrál předchozí kartu, splnit dotykovou výzvu. Ostatní hráči zvolí jednu kartu z balíčku 10 plastických karet a položí ji lícem dolů před hráče. Hráč má 10 sekund na to, aby uhodl pomocí hmatu předmět nebo strukturu na kartě. Může odpovědět jen jednou (například basketbalový míč). Pokud je odpověď správná, získá hráč dílek pro puzzle mozku. Plastická karta se vrátí zpět do balíčku. Pokud je odpověď nesprávná, pokračuje hra jednoduše další kartou jako obvykle.


Hra obsahuje: 90 karet (74 karet s úkoly, 6 dotykových karet s výzvou, 10 plastických karet, 6 puzzle mozku - celkem 24 dílů) a pravidla.

Parametry a specifikace

Počet hráčů

2-6

Věková kategorie

8 +

Hrací čas

Jazyk

Země původu

Slovensko

Celkové hodnocení založené na 0 uživatelských recenzích:

0
0 x hodnoceno

Vlastníte Albi Cortex , nebo jste měli možnost produkt používat?

Logo muziker
Nezmeškej super akce. Aktivuj si notifikace!
Aktivovat